Dubbel Trubbel forum

http://www.kok-online.com
N
natasja 29/09/2004 12:53
82.217.101.*

van natasja

hier een berichtje uit het zonnige egmond! hoe gaat het bij jullie? ik zit nu bij corine thuis op de computer en ze liet mij uw email zien. ik dacht dit is mijn kans om eindelijk een berichtje naar u te sturen. met marco en mij gaat 't prima. we zijn een beetje verkouden door 't prachtige weer, maar dat mag de pret niet drukken. jullie zitten al in spanje!!!!!

blijven jullie daar tot 5 dec.??? en komen jullie dan terug mee naar alkmaar, want daar komt de sint aan!!!! geniet van jullie mooie reis en tot ziens. veel liefs en groetjes van natasja en marco. corine zit naast me mee te lezen (want dit doen we ff onder werktijd,niet zeggen he!!) en daar krijg je ook de groetjes van. doei xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

H
Hans en Paula 30/09/2004 12:43
80.58.33.*
Hoi Natasja,

En Corine,wat leuk, dit te lezen,ik zit nu op de boot met een draadloze verbinding naar onze laptop, de 1ste keer van onze reis trouwens.

Hier alles goed, zijn in Masnou, 20km boven Barcelona, waar we morgen naar toe varen. Het is steeds prachtig weer, tussen de 23 en 28'C. Blij te horen, dat het daar bij jullie ook goed gaat, vast heel druk op het werk??!!

De 6de komt Marjolein over in Barcelona, we zijn dus ruim op tijd daar.

We kijken nu in elke haven voor deze internet verbinding, dan bericht ik wat vaker, dan de voorgaande periode. Ik heb al 8 pagina's doorgemaild naar Erik-Jan, die gaat hij dan nog plaatsen.

Groetjes en tot gauw, doe ze allemaal de groeten; Hans en Paua

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |