Dubbel Trubbel forum

http://www.kok-online.com
J
Jan van Vliet 07/08/2004 22:32
81.59.32.*

Air Conditioning

Hans en Paula,

De eerdere berichten, ook namens Kees Wester. zijn verloren gegaan,begrijp ik. Ik hoop dat dit bij jullie aankomt.

Hebben jullie aire-conditionado aan boord? Geniet met volle teugen! Wanneer zijn jullie in Spanje? Doe het rustig aan en veel plezier! Groetjes van Jan en Antonia.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

K
Kees Hogerland 27/08/2004 00:14
145.8.205*
Hans en Paula,

Momenteel is het 00.00 uur en ik ben aan m'n een na laatste wacht bezig, morgen echt de laatste en dan op 1 oktober met pre-pensioen. Vanaf 5 april thuis en zo nu een dagje gewerkt, bevalt me uitstekend.

Ik hoop dat jullie een fijne tijd zullen hebben.

Neem tijdig een pikheetje en geniet ervan.

Je ex-college Kees.

J
John en claudia du Pau 25/01/2005 21:04
81.59.24.*
Lieve Hans en Paula nou we hebben tot nu toe jullie avontuur gelezen geweldig fantastisch wat jullie tot nu toe hebben meegemaakt wat hebben wij dan een rustig saai maar gelukkig tot nu toe gezond leven. Met ons gaat alles goed wel het een en ander meegemaakt maar dat kan niet anders Paula met de kinderen gaat het ook goed alle drie zitten ze op school nog 5 weken dan gaan we skieen in oostenrijk Gerlos voor jullie veel te koud. John gaat lekker op zijn werk alles zijn gangetje we zijn jullie niet vergeten zo af en toe kijken we wat jullie nu weer beleven het is net een boek. Nou groetjes veel gezondheid en plezier geniet er van en tot nadere bericht.

Kusjes en groetjes John claudia en de kinderen

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |